wateenmooiedagisdit.reismee.nl

Litouwen 2010 (Vilnius & Kaunas)

Samen met mijn neefje ga ik op stedentrip naar Vilnius en Kaunas. We vliegen (voor mij de eerste keer) om 8:00 's morgens naar Kaunas toe. We willen Vilnius 2 dagen bezoeken en Kaunas 1 dag, om vervolgens 11:05 te landen op Weeze Airport.

Zaterdag komen we rond 11u 's morgens aan op Kaunas International Airport, waarna we gelijk doorreizen naar Vilnius. De hoofdstad van Litouwen. 's Middags zullen we een wandelroute afleggen die staat beschreven in de Lonely Planet Estonia, Latvia & Lithuania. Zondagmorgen willen we naar Trakai, schijnbaar een heel mooi kasteel rond een meer. De rest van de zondag zullen we besteden in Vilnius, waar we de overige bezienswaardigheden willen bezoeken.

Maandagmorgen vertrekken we heel vroeg naar Kaunas, waar we de rest van de dag spenderen. Dinsdagmorgen wordt het vroeg opstaan! Het vliegtuig zal weer om 6:05 's morgens vertrekken richting Weeze.

Het wordt een mooi weekend, dat staat vast. Én goedkoop. We denken dat we met 130 euro klaar zijn, inclusief accommodatie, ticket, drankjes, eventuele musea en lekker eten!

Ik heb er zin in!