wateenmooiedagisdit.reismee.nl

Vakantieplannen!

Beste lui,

Welkom op mijn reissite. De wereld bereizen, dat is wat ik wil. Nieuwe culturen opsnuiven, nieuwe gebruiken leren kennen. En Nederland zelf beter waarderen. Tot mijn 18e ben ik vrij dicht bij huis geweest. Voor het nieuwe millenium begon ben ik vooral wezen kamperen in Nederland en omstreken. Met dit zeggende, heb ik het volgende overzichtje waar ik ben geweest en waar ik nog graag naar toe zou willen.

Droomreizen:
Georgie, Armenie, Azerbaijzjan: Hopelijk in de zomer van 2011!
Afrika: Tanzania, Ghana
Europa: Balkan, IJsland
Amerika: Suriname en de Antillen
Azie: Transsiberie Express (Van Moskou naar Peking), Midden-Oosten (Israel, Jordanie, Iran)

Gepland:
Marokko: 1 Juli t/m 20 juli, dit jaar
Litouwen: 12 t/m 15 juni, dit jaar.

Geweest:
(2009) Duitsland, Schonau am Koningssee. Berchtesgadenerland & Salzburg (Oostenrijk)
(2008) Tsjechie, Praag. 5VWO schoolreis
(2008) Oostenrijk, Aschau im Zillertal. Skivakantie met school
(2008) Engeland, London. Dagtrip met school
(2007) Oostenrijk, Hainzenberg. Skivakantie met school
(2006) Duitsland, Medebach. Verblijf op een vakantiepark in het Sauerland
(2001) Belgie,Coo. Herfstvakantie in de Ardenne

Verdere vakanties in de volgende landen landen:
Nederland, Frankrijk, Engeland, Tsjechie, Luxemburg, Belgie en Duitsland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!